Sidor

20170510

Babblarna




Tidigare i våras fick jag en beställning på alla babblarna. Figurer som förmodligen är bekanta för de flesta som har småbarn i sin omgivning. Jag har virkat den bruna till min systerdotter för ett par år sedan så jag antog mig gladeligen utmaningen att konstruera nya mönster och virka upp ett sett. Den gula är störst och är ca 20 cm hög och resterande är virkade i proportion till den. De är virkade i bomullsgarn och med virknålsstorlek 3. Precis som jag vill ha det. Om ni är intresserade av att beställa en babblare eller två är det bara att ta kontakt med mig på till exempel mejl. (garnknuten2015@gmail.com) Om ni inte vet vad babblarna är så kan ni kolla in dem här nedan.



Nu vet ni vad ni kommer att ha på hjärnan resten av kvällen. Varsågoda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar