Sidor

20170505

Prick





Äntligen är jag klar med de prickiga sockorna som jag lag upp i mitten av februari. Jag beställde ett par sock blockers från Loop för en vecka sedan för att töja ut sockorna lite som blev för små p.g.a. mönsterstickningen. Jag får nog öva lite mer för att inte dra åt för mycket då jag stickar med flera färger. Efter att jag hade blockat dem prövade jag dem med spänning och de passade! Halleluja! 


För er som undrar är Loop en garnaffär som jag besökte i London för några år sedan och till min glädje har jag nu hittat deras webbshop. Så om ni har vägarna förbi London så rekommenderar jag verkligen att gå via Camden Passage och om inte kan man alltid gå och titta på allt fint som finns i deras webbshop.

2 kommentarer:

  1. Roligt att hitta en ny (för mig) inspirerande blogg! Mycket fint här!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och vad roligt att du hittat hit. Välkommen! :D

      Radera